fredag 13 februari 2009

Nyheter och annat

Ojojoj, sitter nu och pratar med gubben som ager huset vi vill hyra till maj, till brollopet...verkar som om han vill ha lite extra pengar for det...ajaj..kan bli tufft, men vi far se!!
Slog pa nyheterna igar, har inte riktigt kollat pa dom sa mycket har, och igar pamindes jag om varfor. Saaaa mycket tragiskt som hander har. En 5aring blev nyss kidnappad fran hennes rum nar hon ligger och sover, en fjortanaring som blivit valdtagen, plan som stortat, ran, osv osv.
Usch kan inte forsta hur manniskor kan vara sa elaka och sjuka att gora dylika saker.
Var man an gar sa ser man en lapp upphangd av saknade barn, det ar exakt lika mycket i London kommer jag ihag... ledsen blir man och forbannad. Men en annan behover bara stanga av tv och glomma, medans den drabbade familjen aldrig glommer, aldrig kan stanga av.

Idag var jag och J. till the dogshelter, dar jag voluntar arbetade forr och kika pa hund!!! haha jag vet jag e gaaalen, men jag vill ha en liten hund som sallskap till baloooooo han behover lite extra sallskap!! Blev kar i en san soting, en pitbull mix. Jag vet..folk kommer vara radd for oss for att vi har en schafer och en pitbull...men han e ju saaaa sot....och bara vetenskapen om att dom kanske dodar honom vilken dag som helst gor det ju inte lattare....men jag vet....en hund racker...men en liiiiten till? en liten liten...som man knappt kan kalla hund? kanske en ful lite pugg??haha kanske?:)

3 kommentarer:

  1. jag e hund vakt gånger 2 när jag kommer :)
    jag kommer ju bo i miami....
    hur ska jag bo, undra :) hehe

    kul att du skaffat blogg :)

    SvaraRadera
  2. Ja dom är ju för söta!
    Jag har en shetland sheepdog hane på snart 15 månader, men älskar djur! Skulle vilja jobba med djur i usa faktiskt, det är ju drömmen, men känns OMÖJLIGT!!

    ^.^

    SvaraRadera

För att kommentera, skriv ditt meddelande och välj sedan vilket namn du vill skriva under med. Om du inte är medlem på någon av sidorna som föreslås kan du enkelt välja "Namn/webbadress" eller "Anonymt".