söndag 15 februari 2009

Mys helg med smartor...

AJAJAJAAAAAAJ, min rov har svara smartor och mina lar hjalper inte till!!! Gymmet igar och jag overraskade mig sjalv i nagra ovningar. Idag far jag lida, men det ar ett skont lidande pa natt konstigt sjalvdestruktivt satt...
Skulle pa yoga imorse men min kropp sa at mig att ignorera det och sova laaaange, det var skont.

J. jobbade stangning igar pa alla hjartans dag. Har inte riktigt insett det stora med karlekens dag annu, men for att alla snacka om det sa kande jag, hmm kanske vill jag?
J. tog mig ut pa middag dagen innan och det var ssaaaa mysigt, Winter Park i orlando ar valdigt mysigt. Assa nar han sluta i lordags o kom hem vid midnatt sa kom han hem med skaldjurs soppa, sa vi satt och drack den tillsammans i sangen, tro det eller ej men det gjorde nastan hela dagen. Det ar de sma sma sakerna som betyder natt...;)

Sa idag sondag har varit en riktig slappar dag, Tog Baloo till parken och borja snacka med en karl och tiden forsvann! 3timmar senare (!) tog jag hem en utmattad hund hem.
En van ringde och fraga om jag vela med ut o ata, men pank som jag ar sa tog jag det vuxna beslutet att stanna hemma, kanske trakiga men guuu sa fornuftigt!. Gjorde en bakad potatis med lite kyckling och ska nu snart snusa in mig i en stor filt och lasa "Man som hatar kvinnor" eller natt sant, tror jag namnde den forr.

Sa slutsats av denna helg? Myspys, Seriost myspys!
Imorrn e det dax for fortsattning pa jobb letandet...lycka till till mig!!!
(vill att syrran ska komma nu !!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera, skriv ditt meddelande och välj sedan vilket namn du vill skriva under med. Om du inte är medlem på någon av sidorna som föreslås kan du enkelt välja "Namn/webbadress" eller "Anonymt".