söndag 1 februari 2009

Super Bowl...

Sa nu ar det super Bowl idag och jag och jackepacke har unnat oss att aka till en sportbar o kakat vingar och gott slask medans vi kollat pa amerikansk fotboll.
Ganska intressant men ratt sa varldelost maste jag saga...det ar 4 ganger 15min men klockan stoppas heeeela tiden sa det blir en jatte laaaaang match.
men ihalv lek var vi klara o nu sitter vi o myser o kollar pa andra halv lek. eller ja, jag sitter ju o data nordar just nu o e inte direkt en sport fane....
Har ju oppnat mina horisonter till sport dock...J ar ju varldens sport fane sa jag forsoker att bli intresserad av hans favorit sport som ar basket. Vilket e ok, langa snygga karlar ar inte helt fel att kolla pa...

Annars da? var ju ett tag sedan...Baloo har lyckats att kaka upp varan kamera sa tyvarr inga bilder pa ett tag...inte forran maj faktiskt...

Jag har ju haft muskel spasmer har i typ en vecka, sa daligt att jag vakna mitt i natten och kunde inte rora mig for det var en san hemsk smarta i nacken. efter nagra dar utan forandring akte vi till akuten, dom tvinga mig typ att ronka mig, vilket jag sa var helt onodigt for att jag visste att det var en muskel spasm och vela bara ha smart stillande..men detta ar usa och alla pengar dom kan fa....sa in pa ronken och nu har vi fatt rakningen pa over 10.000kr. Kul, precis vad vi behover. Haha och sen sa far jag fruktansvard magont av smartstillande och innflammations hammande, snacka om domino effekt...
Gu vad man uppskattar att vara frisk nar man ar sjuk...

Nope inget jobb annu....gar in overallt och soker men alla tar in ansokningar genom internet vilket suger for mig for jag vinner folk i intervjuer, face to face och inte pa papper.
J. har nyss fatt servitor jobb, men han har aldrig jobbat som det men ljog om erfarenhet och fick jobbet.
Sjukt att an ska behova gora det for att fa jobb... Vill ju verkligen inte jobba sm servetris men maste kanske tanka om.

Springer runt pa gatorna och hejar pa grannarna men det e na fel pa min tal formaga, tex imorse, en familj skriker Godmorning till mig och pa natt satt sa blir jag forvirrad ska jag saga Goodmorning eller Hi? sa det blev "Gela!" why..?:)

Sk aju forsoka borja plugga!!! AAA laaaaskigt!!!!men saaaaa spannande!!
Ja assa har vi nog bestamt oss for att stanna har i ca 4 ar och sedan bara av mot...? VAR? hjalp nagon? haaha kan ju aldrig bestamma mig! Italien ar hogt pa lisan for bada tva. kanske Rom?

Jaja nu ska jag vall kika lite pa Bowlen har, 17- 7 star det, inte direkt spannande:)

1 kommentar:

  1. Jävla skit vad jag känner att jag borde vara hos dig nu.
    Jag vill finnas där för dig nu.
    Jag vill hjälpa dig söka jobb...
    Jag vill komma med energi och bjuda ut dig på roliga saker... sockerballe!! (vad jag nu fick det ordet ifrån)

    Älskling, efter regn kommer sol, så e det alltid.. försök se meningen med läget ni är i nu. OCH sen finns det redan en utstakad plan för vart du e menad att jobba, men det kan ta tid, biland lär man gå krokiga vägar för att finna målet, eller för att ta reda på vart målet finns.... det kommer dyka upp, slappna av, för det kommer till dig atomatiskt när tätt tid e innne... :)

    Ganska bra och leva fattigt ibland...man får käpma, lära sig förstå andra bättre och sen uppskatta när man har det underbart, med jobb pengar osv.

    Men jag tycker det va förjävligt med sjukhuset, du kunde väl ha gått till nån affär bara och köpt nått starkt, i USA borde det väl finnas i affärerna, fast jag har ju ingenanning...

    jag tänker på dig och florida typ varje dag...
    Ja måste komma på nått så jag kan flytta till USA.

    många säger att det e lätt som svensk i usa, erbjudanden efter erbjudanden, men för dig låter det svårt? Är det svårt?

    SvaraRadera

För att kommentera, skriv ditt meddelande och välj sedan vilket namn du vill skriva under med. Om du inte är medlem på någon av sidorna som föreslås kan du enkelt välja "Namn/webbadress" eller "Anonymt".