fredag 16 januari 2009

Brollops planer=magont!!!


Hur ser ditt drom brollop ut??
Jag har ju inte direkt sett mig sjalv som gift...hade aldrig den dar flick drommen om min underbara dag.
Sa jag har bestamt mig for att gora det sa enkelt som mojligt, men med nagra inslag av det "typiska brollopet". Kanske har stallet vi ska vara i, inte for att det ar det basta stallet att vara pa utan for att det ar det mest effektiva stalle att vara pa. Vi far hyra stallet i en vecka for samma pris man hyr nan annanstans for en dag.
Sa vi tankte slanga in J. familj i det huset plus att alla gaster kan sova dar pa sjalvaste natten och sen kan man hanga dar under veckan, ha en motesplats sa att saga.
Farg? Alltsa tema farg under kvallens gang? hmm en lite fagel viskade i orat att hennes dotter ska ha opal farg pa sin klanning sa da tankte jag, varfor inte?Da menar jag bla gron, at det hallet. Vad tycker ni?
Mat, musik, entertaining, blommor, design osv osv....AAAAARGH kan nan komma hit och hjalpa mig?????

2 kommentarer:

  1. Skandal! Du ska ju vara rosa!!! ;) Haha!

    SvaraRadera
  2. va? Ska du vara gron eller bara vi andra? me don't get it....ja du...det ar darfor jag inte gifter mig. OCH for att mannen inte fragar ;) jag satsar pa mat och resor istallet!! Iiiiih! inte langt kvar! Behover fortfarande mail adresser Linn!

    PUSSSSSSSS

    SvaraRadera

För att kommentera, skriv ditt meddelande och välj sedan vilket namn du vill skriva under med. Om du inte är medlem på någon av sidorna som föreslås kan du enkelt välja "Namn/webbadress" eller "Anonymt".