lördag 3 januari 2009

Happy fucking New Year...Varfor inte?

jooo sa kanner jag just nu, var sa positiv for 2009 och allt jag har gjort hittills ar att ligga sjuk i sangen, i soffan och tillbaka till sangen.
Pa toppen av detta sa fick jag san lust att lasa en svensk deckare mina foraldrar skickat ( som min hund gnagt sonder kanterna pa) "Man som hatar kvinnor" (komiskt att min far skickade den till mig...:)eller?). Hur som haver, kommer pa at jag glomt den i beach huset som ligger 2timmar med bil harifran. Balle.

Fortfarande positiv infor 2009? Jomenvisst, varfor inte?
Jag forvantar mig ett lika intressant ar som 2008, bara lite lugnare, tack.
Jag har gatt fran att vara party bruden utan nagot typ av ansvar till att flytta till staterna, skaffa hus, hund bil och man. Pwhuu vill man sa kan man, kan man sa gor man.
Varfor inte? det har varit mitt motto 2008. Funkade bra, lite stressigt emellanat men i det stora hela bra.
Min storsta utmaning hittills ar att bo och leva i detta land: Usa, Florida, Orlando.
Har har dom ju en helt annan installning till livet, gud och allt dariemellan.
Traffat manga intressanta manniskor, nagra jag aldrig mer vill se, andra som jag maste se (men helst vill undvika)
Far kanna pa det svara i att immigrera till ett land som ar radd for sin egen skugga, men oxa ett land som mojligheten finns att gora det man verkligen vill (men passa dig for ett felsteg, for da ar du i skiten och en arlig hand som bryr sig om andra kan vara svar att hitta.)

Vad fan gor jag har da? Kanske du fragar mig.
vet inte...Varfor inte?
Solen skiner, har en underbar man, ursot hund och jag blir utmanad till nya saker hela tiden. Fysiskt och psykiskt. Och i slutandan ar det nog det jag soker, pa natt sjalvdestruktivt satt.
Och jag ska klara detta, jag ska komma hem och ha natt natt med denna livsresa.
Det ar det som ar sa kul!! att man inte vet! har ingen aning!
Jag menar, hur lyckligt lottad ar man nar man kan sitta, som jag, och klaga over sanna har sma saker, bagateller for manga, och sen resa sig upp och gora natt helt annat.
Det ar inte over forran det ar over!

Ja sa var mina tankar denna eftermiddag i soliga florida.
Tack for mig nu ska jag forsoka na fjarrkontrollen for att byta denna otroligt daliga sitcom till forhoppningsvis en battre!
Nasta gang vi ses har jag andra tankar i sinnet:)
Ljus och Karlek!

2 kommentarer:

  1. Heja, Linn! Välkommen till bloggosfären. ;)

    SvaraRadera
  2. hallå sexy darling....

    entligen har du en blogg, som jag väntat och LÄNGTAT :)

    massa kärlek från din vän Fia :)

    ja bloggar nu mera på finest.se/fiia

    SvaraRadera

För att kommentera, skriv ditt meddelande och välj sedan vilket namn du vill skriva under med. Om du inte är medlem på någon av sidorna som föreslås kan du enkelt välja "Namn/webbadress" eller "Anonymt".