onsdag 7 januari 2009

Jag fick det!!!

Efter sa mycket krangel och tid sa har kortet antligen ramlat in i min brevlada! Jag far nu lagligt jobba i USA!! Fantastiskt!!! sen att det inte finns jobb har ar en annan femma, men jag kan atminstonde forsoka!

Jag ar hemma nu med en grym huvudvark, forkylning ar borta men det blev ett eller tva glas for mycket igar...hittade en liten kareoke bar mitt i ingenstans dar jag, rachel och Amy gick o gasta, har blitt sa dalig pa att hantera sprit. Marker inte na direkt under kvallens gang men morgonen efter, o jag hade bara nagra glas vin och martinis!
Antar att det ar en bra grej...men samtidigt saaa trakigt, tar emot att ga ut for jag vet att en hel dag ar forstord sen.
Anyhow...var och kolla pa ett stalle att ha brollopet! jaaatte mysigt men MEN gubben som hyr ut stallet bor i garaget!! och om vi inte vill ha honom dar sa lar vi betala $1000 extra. Hyr stallet isafall for 1vecka, men vet inte om jag vill vakna med en gubbe snokandes i alla horn...kanske inte vart det...men har inte hittat na battre stalle annu...ooo assa finns det en fin lite sjo dar oxa, men tydligen full med alligatorer!

Ja assa har jag vart till gymmet idag, men blev bara en koll pa mina mal och hur mycket fett procent jag har i kroppen, det ar normalt men hog!! sa nu har jag ett mal pa att tappa mellan 5 och 8 procent fett! Riktigt taggad var jag sa jag gick och tog ett bubbel bad...far borja imorgon istallet..;) Personliga tranaren trodde jag skulle vara en indie kille...han fick skickat att han skulle ha PT traning med en Lunn hgabbay....why not, jag kan va indie pojk.
Annars sa ska jag nog ta det lugnt resten av dagen, kanske ta Ballis till parken, han aaalskar det
Helt hjarndod idag..seriost hjarndod. Kanske maste ta en lite power nap?

Jaja detta var ju ooootroloigt ointressant, men nu vet ni!

2 kommentarer:

  1. det var inge ointressant.... det var skit kul att läsa... ju mer du bloggar desto bättre förstår du... att man kan göra mellan rum mellan ämnena så man enklare läser och förstår och sen till slut kommer du tänka blogg i bilder... fota kanske med telefonen eller cameran och vilja lägga in i bloggen....
    Det vore ivf roligt om de blev så, tappa inte det här nu....

    Älskling, vet du vad jag gjorde, frågade en kille som har jobbat på Goldenhits förut; jag ba:
    - skulle du kunna tänka dig att jobba 1-2 veckor is täck på golden hits.... och han sa JA, jag e ledig nu.
    Vet du vad det innebär, att jag kan, om jag vill och du vill, åka 1-2 veckor till dig NU, SNART....

    du kan skriva in min nya blogg oxå, i din blogg lista... nu ligger den "gamla där" som jag förtillfället inte använder....

    VA, får du söka jobb nu, ÄNTLIGEN, yeeeeeeeeeee :) Glad jag blir. OKI det kanske e ont om jobb, men allt du vill kommer till dig, öppna sinnet och säg det högt.
    ALLT JAG VILL KOMMER TILL MIG :)
    lycka till....

    ÖÖ bakis oxå, joo man blir bakis ju äldre man blir, köp resorb då? och drick innan du lägger dig, och blanda inte så mycket olika saker... och ät ordentligt innan.....??? varför säger jag det till dig?? precis som om du vore född igår, hahahahaha FÖRLÅT.... menade inte så!

    Ja kollade på bilder från London, i miss u babe... tycker om dig, jag känner det i mitt hjärta när jag ser på dig...

    Själv trodde jag att ja skulle inleda nya året med enbart träning och inge alkohol... VISST VA, HAR inte druckit så här mycket på länge som jag gör nu.... suger i mig :) E så kul ju....

    hör av dig älskling...
    och skriv gärna komentar i min blogg.... e ju det som e kul ju.... MÄRKER DU VÄL NU NÄR DU HAR EN EGEN :P ;) *blink*

    SvaraRadera

För att kommentera, skriv ditt meddelande och välj sedan vilket namn du vill skriva under med. Om du inte är medlem på någon av sidorna som föreslås kan du enkelt välja "Namn/webbadress" eller "Anonymt".