lördag 10 januari 2009

Hat, nar har man ratt till det?

Sa nu ligger jag har i sangen efter annu en otroligt hemsk bakis dag, men denna gang var det mer vart det an forra. Nagra roliga manniskor ar har och halsar pa just nu som fyller dagarna med roliga saker, inte for att man gor sa otroligt mycket grejer men det blir mer liv nar man har folk man gillar runtomkring sig.

Har nyss varit och atit god mat pa resturang sen var det planerad bio (har hittat en harlig bioograf dar ratt nya filmer kostar 10kr!)
Men en viss person som jag tvingas leva runt kande inte for bio och sager att om vi inte istallet aker hem till honom ( och kollar film) sa aker han hem. Det som suger har ar att jamt, JAMT, det kan vara 10personer som vill en sak sa slutar det alltid med att han far som han vill, folk orkar inte argumentera med honom.
Ok, denna nagon rakar vara min mans (haha koooonstigt) bror.
Han ar nog den varsta manniskan jag nagonsin traffat, varje gang han finns i narheten sa kanns det som om jag stanger av helt och blir en levande dod. Han tar sa mycket energi sa det ar ofattbart. Bara det att jag avskyr en mannsika som ar bror till en manniska jag alskar gor det sa himla svart.

Hatar jag denne man? Nej, hat ar ett sant starkt ord och jag tycker inte jag har ratt att saga att jag hatar honom. Men jag kan saga att jag avskyr honom. Det ar inte manga manniskor i mitt liv som jag kan saga att jag avskyr/avskytt, en kanske, men bara det faktum att jag later honom ga pa mina nerver, later honom ata min energi gor att jag blir arg pa mig sjalv.

men for att inte dras ner sa skyllde jag pa magont och akte hem och mos med Baloo under en film hemma. Sa nu kanns allt bra igen:)

ar sa trott, jag lovar, ska ta tag i dett med bloggandet snart och inte lata som om en tre aring skrev allt, ska oxa forsoka satta in bilder, om jag klurar ut det. Men just nu far ni leva med detta...!

Nu kommer dom hem sa upp och hoppa!!!

1 kommentar:

  1. hej babe...

    man får tycka som man vill och en blogg är till för att man ska skriva det man känner, och det e ju det VI som läser vill veta, dina känslor, din vardag, jag e så glad att ja kan gå in här och se hur du har det och har gjort under dagen...

    du skrev ju ett inlägg till mig i min blogg, haha så jävla gulligt... så råkade jag tabort det, blev väl så till mig, haha :)

    AA ja har ju vetat att du ogillar denna person, fan va drygt det måste vara att ha han runtomkring dig då... förstår hur du känner... bläääääääää.....försök att lossas som han e luft och att inte han tar din energie.... det han säger ska inte påverka dig....

    haha, så du festar på,härligt...
    Det är egentligen NU SOM JAG BORDE VARA HOS DIG, det känns så, ge varandra energie och kraft, JAG FRÅGADE MIN CHEF TIDIGARE I VECKAN OM LEDIGHET OCH SÅNT, då sa hon att du har ju vart ledig nu under jul du kan ju inte ta ledigt igen. FAN VA JAG ÅNGRAR att jag inte åkte då, vet inte vad jag tänkte med, jag e nog van med att jag kan göra som jag vill bla bla, resa när jag känner för det osv, e inte van med att man har semester si och så många gånger bla bla bla... hade jag haft bättre koll på det hade jag åkt nu under jul till dig...på riktigt, men lätt att vara efter klok...

    jag tog upp det där om brölloppet, då sa hon att så fort jag bokat min biljett och allt e klart så kan jag få ta tjänstledigt i maj :) YEEEEE....för det var nånting i april som började så jag hade rätt till det då ivf :)
    JIPPPPPPIIII....

    så nu ska jag bara bestämma mig då... när jag åker....vi pratade ju om att jag skulle komma innan, så VI FICK TID ATT UMGÅS, men jag förstår ju om det blir tajt och mycket nu innan bröloppet, så hur känner du?

    ja kan gärna komma innan, i början av maj, och gärna stanna efteråt oxå... men när jag åker dit då vill jag passa på att se mer av USA, gärna med dig, men de går nog inte så ja kanske reser på egenfot vidare eller om jag tar med mig Lina eller nån...???

    boplats så ska jag ju fråga lotta då... bara glömt bort, jeremy har även erbjudit plats hos honom... men de kanske e för långt??ja har ingen koll....

    ööö ja skulle lägga upp en blogg... höll på skit länge med det... för datorn va seg....och så slutade internett funka och så försvann allt... ååååååååååååååååååå :(
    jag var ut igår... shit ja va så full... haha... skit olle oxå :)

    SvaraRadera

För att kommentera, skriv ditt meddelande och välj sedan vilket namn du vill skriva under med. Om du inte är medlem på någon av sidorna som föreslås kan du enkelt välja "Namn/webbadress" eller "Anonymt".