fredag 16 januari 2009

IQ befriad, skont e de







Har nu kommt pa, efter mycket om o men (o hjalp av en van:)) sa vet jag hur man lagger upp bilder!!! haha tank att jag ar 24 ar och ar sa efter i data varlden! Da ligger man inte sa bra till nar froken Framtid knackar pa dorren, a andra sidan sa kanske Froken Framtid har helt andra planer....

HUr som haver, tankte mest lagg ain lite bilder idag, lite fran forsta julgranen med min egna familj(???) och lite smatt o gott:) Har lar jag mig att baka av min svarmor (Ja, hon e halva min storlek) Har ju dock ej fattat hur jag gor detta snyggt annu...
Bild beskrivningar:
Bild 1: Ute kvall nar Nate och Elise va o halsa pa!
Bild 2; Baloo kaka upp mina glas ogon sa tomten gav mig nya...
Bild 3:Forsta julgran!!
Bild 4: Bortskamd Baloo...
Bild 5: Jag vantar ivrigt pa att mina bullar ska bli klara!!

4 kommentarer:

  1. ööönskar jag kunde vara hos dig o hjälpa o dona!!! saknar diggggggggggggggggggggg..!!! argh!!

    SvaraRadera
  2. ååå du e helt underbar, Äntligen :)

    ja önska oxå som din syrra att ja kunde vara där och planera med dig....

    men om ja väntar ett tag så har jag snart spart ihop jävligt mycket pengar... så man kan göra kula saker när man kommer :)

    du svarade aldrig på mitt gamla inlägg och jag vet inte vart ja ska börja planera....ja kan ju inte änns planera så de e lute svårt!

    SvaraRadera
  3. Tog du med dig hunden, eller skaffat den i usa?
    Jag skulle ju vilja flytta till usa OCH ha med mig min vovve...

    SvaraRadera
  4. skaffade den har i usa. men nu kan du ju ta med dig hunden, skaffa pass till han/hon assa funkar allt bra, behover ej langre sitta i karantar!

    SvaraRadera

För att kommentera, skriv ditt meddelande och välj sedan vilket namn du vill skriva under med. Om du inte är medlem på någon av sidorna som föreslås kan du enkelt välja "Namn/webbadress" eller "Anonymt".